Mit første blogindlæg har jeg besluttet mig for, at skulle omhandle mine overvejelser omkring oprettelse af en webshop. Dette på baggrund af, at de fleste tøj-brands i dag skaber salg via webshops.
På nuværende tidspunkt markedsfører jeg mig, samt har al kontakt, udelukkende via de sociale medier: Facebook & Instagram. Her kommer jeg tæt på mine kunder og det personlige salg det tilfører.

Jeg har tidligere haft en webshop, som jeg valgte at lukke ned, da den ikke levede op til mine personlige forventninger og personlige krav. Jeg følte at jeg mistede tilknytningen til selve kunden og det personlige salg, som er det jeg inderst inde elsker!

Jeg har efterfølgende, i en længere periode, gået og spurgt mig selv “kan det være forsøget værd, at oprette en ny, mere velovervejet webshop”… og i så fald “hvordan kan jeg sætte mit personlige præg på den”…  og samtidig forsøge at ”overføre” det personlige ved de sociale medier til en webshop. Mange bække små, gør en stor å… Nå, anyways.

Jeg fik foretaget en undersøgelse, der viste, at mine kunder er meget interesseret i, at jeg får mig en blog og en webshop, så de kan følge lidt mere med i, hvad jeg render rundt og laver. Undersøgelsen viste også, at mine kunder rigtig godt kan lide den personlige kontakt, der er forbundet med min virksomhed og mine designs.

Med alt dette i overvejelserne har jeg besluttet mig for, at forsøge med en webshop igen og jeg håber, at den denne gang kommer til at leve op til både mine og jeres forventninger.

Jeg har tilhørende oprettet en blog hvor jeg udelukkende vil blogge om mit designunivers og lukke jer ind i min systue. Der vil i ny og næ blive postet billeder fra dagligdagen i min virksomhed.

Jeg har utrolig mange bolde i luften og jeg bruger en del tid på bestillingsprocessen. Derfor er mit mål med webshoppen at gøre denne lettere og mere overskuelig, men samtidig også at kunne bevare det personlige. Jeg har et ønske om, at kunne tilbyde mine kunder en kortere leveringstid, som jo ofte også forbindes med en webshop. Jeg håber at oprettelsen af en webshop, hvor det hele kommer til at køre automatisk, vil gøre bestillingsprocessen noget lettere og kundeservicen mere “smooth”.

 

Kærlig Hilsen Sara